Przekonanie o sile pierwszego wrażenia jest w nas zakodowane niemal od zawsze. O ile jednak w życiu prywatnym słaba prezentacja własnej osoby może skutkować co najwyżej brakiem nawiązania z kimś bliższej znajomości, o tyle w życiu zawodowym konsekwencje mogą być bardziej odczuwalne. W końcu w dzisiejszych czasach każdy sprawdza w sieci potencjalnego kandydata do pracy lub partnera biznesowego, a wiele osób decyzję o nawiązaniu współpracy podejmuje w oparciu o zdjęcie biznesowe na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych typu LinkedIn.
Pełni zapału otwieracie sklep internetowy z doskonałej jakości produktami, inwestujcie spore nakłady w marketing i media społecznościowe, a mimo to nie możecie dogonić konkurencji i zmniejszyć liczby porzuconych koszyków? Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele, ale bardzo często powodem są… słabej jakości zdjęcia. W końcu większość z nas „kupuje oczami”, więc fotografia produktowa w sklepie internetowym do podstawa udanej sprzedaży!
Jak dobrze zrobić polaroidy – poradnik dla modelki i modela